memmaz

2012-03-23
19:12:13

Fredag

Såhär har min fredag varit :

Upp 07:10
Packade träningsväskan
Åkte till gymmet 08:00
Solade 30 min #skönt
Sen blev det ett mördarpass på gymmet, helt slut överallt. Men mest i armar och ben! Sjuk träningsvärk redan nu ;) haha #somderskavara

Som sällskap har jag haft TheVoice hela morgonen :) *tummen upp*

När jag kom hem blev det en dusch och lite frukost. Diskade undan från kvällsmaten igår. Sen fixade jag lite papper som ska med till Spanien (förövrigt bara 14,5dag kvar till vi åker!!!) :D

Gick till Konsum och köpte mig årets första glass och satte mig och väntade på bussen. Sjukt god va den #dietfusk

När jag kom till Ramnäs gick jag ut med Ville i nästan 2 timmar. Så underbart skönt ute!! #älskar #solen
Vi satt ett tag nere på bryggan i "brattis" och njöt av solens strålar och vågornas guppande och av tystnaden! #skullekunnasittadärheladagarna

När vi kom tillbaka hem, duschade jag av Ville, som fick för sig att hoppa i vatten vid badplatsen och sen rulla sig i sanden. Så nu luktar han gott och är fin :)

Nu ligger jag på sängen och lyssnar på musik och tar det lugnt. #välbehövligt ;)

Ikväll blir det film med familjen - #FREDAGSMYS

slänger in bilderna jag tagit i ett eget inlägg :)

Puss<3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: