memmaz

2012-01-02
17:59:15

25 december 2011
En sorgens dag här på orten! ♥

En mycket omtyckt, glad och supertrevlig kille
har lämnat ett stort tomrum efter sig.

Jag kan tyvärr inte kalla mig hans vän,
men vi pratade ett par gånger och jag har
absolut ingenting ont att säga om honom!
En genomgo person med hjärtat på rätt plats.

Även om jag inte var din vän så gör det ont i mig
när jag hör hur dåligt du mådde och det gör ont att
du valde den väg du gjorde. Men jag hoppas att du
funnit ro och har det bra där du är nu. Dina vänner
skriver så fina saker om dig och jag vet att du alltid
kommer att finnas där hos dom, tills ni möts igen!

Tänder ett ljus för dig och ägnar kvällen till dig och dina anhöriga!

VILA I FRID ROBIN LUNDBERG
ännu en ängel i himlen

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: