memmaz

2011-05-01
09:12:52

2011.04.29
Klockan ringde 05:50 !!

Upp, fixa mig, äta frukost osv.
sen iväg till Hallsta med 07:22tåget.

Sen fick jag gå och göra ingenting i 1 timme
i Hallsta, för "mötet/rekryteringsträffen" började inte förän
08:30 på Arbetsförmedlingen.

Det blev som en gruppintervju och jag tyckte själv att det gick
helt okej, kunde föra en bra dialog och svara ordentligt på frågorna.
Lämnade CV och ett personligt brev och sen var vi klara.

När mötet vad färdigt fick jag småspringa ner till tågstationen
för att hinna med tåget. Tänkte då inte sitta i ännu en timme och vänta i Hallsta.



När jag kom hem blev det en liten promenad,
sen slängde jag på det Brittiska Bröllopet på Aftonbladets
hemsida som sällskap. Plockade undan lite här hemma
och till lunch blev det en ost och skinksallad.

På kvällen blev det Tacos och soffhäng! :)

Bilder kommer i ett senare inlägg!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: