memmaz

2011-06-29
23:55:04

Ledighet!
Efter "min jobbvecka" är det nu Martins tur att ta över i receptionen
på Golfklubben. Och MIN tur att njuta av (förhoppningsvis) lite sol och ledighet :)

Jag tog mig i kragen och började min ledighet med en SVETTIG promenad
hem ifrån golfbanan. Sen ett ordentligt gympass, intervaller på spinningcykeln
och sen blev det lite överkropp samt en övning mage. Faktiskt riktigt nöjd!

När jag väl fick slå ner arslet i soffan,
kom jag på att räkningarna kanske skulle betalas också?!
Men NU, mitt i natten (23:47) är det klart och
jag tänker strax slänga mig i sängen för lite
välbehövlig SÖMN!



Det har varit ett par jobbiga dagar nu, mycket som snurrar i huvudet.
De flesta tankarna ligger på mormor men också på mamma <3
Vi har en jobbig tid just nu och det kommer inte att bli lättare än på ett tag.
Men vi ska klara det här tillsammans <3

Jag känner att jag har hamnat i ett stadium där jag får tårar i ögonen
lite titt som tätt utan att veta riktigt varför.

Jag ska iallafall åka upp till Sjukhuset och göra mamma sällskap hos Mormor
en stund under dagen imorgon (30/6) <3
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: