memmaz

2011-06-10
20:27:04

full fart... HELA TIDEN!!!
Tiden bara springer förbi mig.
Jag jobbar och sliter och när jag väl är
hemma så är det något att göra HELA TIDEN.

Just nu är vi hund- & husvakt hemma hos Anna och Urban
som dragit iväg en vecka till Grekland. *avis*



Det är superskönt väder ute, runt 28 grader :)
mums... skulle kunna ligga ute på en filt hela dagarna.
Men istället jobbar jag :) Blir bra med pengar, så vi kanske
kan åka iväg i höst/vinter istället :) Vart vet vi inte riktigt,
men det blir nog bra tillslut :)



Imorgon Lördag blir jag själv på Golfbanan

(ja, förutom alla som ska ut och spela förstås)
så lunch? ja det vet jag inte om jag hinner/kan få.
Det löser sig säkert :)

Nu blir det en dusch, lite soffhäng med hjärtat och sen SÄNGEN!
För jobbet kallar klockan 08:00 imorgon!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: