memmaz

2011-06-02
10:18:07

Äntligen lite ledighet!!
Nu känns det som att jag har jobbat konstant sedan förra torsdagen.
Va i och för sig ledig i söndags.
Men då var det FULLT UPP!

Upp 09:00, gick till bageriet och köpte frukost,
blomsterboden och köpte morsdags-present till Mamma
och en liten present till mormor.

12:45 hämtade vi mamma i Ramnäs,
åkte till Erikslund, köpte paket till Ludde.
Sen bar det av till Lassarettet och hälsa på mormor.

15:00 åkte vi därifrån och direkt till Stoffe och Sandra
för att fira Ludde som fyllt 3 år :) Stora killen!

16:15 åkte vi därifrån och direkt hem till Freddes
föräldrar och blev bjudna på mat.

Va där ett tag, minns inte när vi kom hem,
men det jag kommer ihåg är att det blev en
snabb dusch och sen ner i sängen.



Så nu känner jag att jag är värd lite ledigt :)
Även om det gått riktigt bra på jobbet! :)

Fredde åkte till Las Vegas igår 10:15 gick flyget.
Fick ett sms ifrån honom idag vid 08:00, då var klockan 23:00
i Vegas och dom sova efter X antal timmar i ett flygplan.

Själv var jag uppe 5 minuter före tuppen imorse :)
Pappa och Jenny kom förbi vid 07:30 på väg upp till Falun
och hämtade kameran som Jenny skulle låna.




MYCKET TEXT BLEV DET !!

men det är så när man inte hunnit uppdatera här på ett tag.
Och inga bilder har jag hunnit fixa heller :) så det här inlägget blir rätt tråkigt.

Förlåt för det :) (A)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: