memmaz

2011-07-08
14:54:34

Jobb?

Jag tror att dagens arbetspass är det absolut tråkigaste hittills!

Jobbar sälv eftersom att Majvor har semester och Micke är ledig på fredagar.

Detta har hänt:

Det var lite krångel med kvittoskrivaren imorse - med det gick över.
Sen kom det lite folk som hade bokat tid, som skulle betala - inte direkt ansträngande.
Sen några som ville boka tid - inte heller speciellt krävande.

Sen blev det HELT dött här ett tag -
tog då med mig telefonen ut och satte mig en sväng i solen,
man måste ju passa på!!?

Sen har det kanske varit in MAX 10 personer.
varav 8 stycken har svängt in och tackat för idag
(då dom varit ute och spelat och ska åka hem)

Nu har jag INTE EN ENDA BOKNING från klockan 14:00 och framåt????
Vart är alla? PowerMeet?

Vad ska jag roa mig med fram till kl 17:00?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: