memmaz

2011-07-02
23:28:48

2/7


ÄVEN ÖLFOTBOLL kl 10-ca 16:00
Där var vi :)
Skönt i solen, dock lite för varmt vissa stunder.
Men när det väl fläktade var det riktigt skönt!

Efter det blev det en promenad hem,
somnade en stund på balkongen i solen.
Sen en promenad hem till Iida (& Vilhelm)
och tittade på film :) MYS!

Jag kom hem vid strax efter 22, tror jag.
Tog en dusch efter promenaden hem och
NU sitter jag ute på balkongen under en fleecefilt
med en bok och ett glas PepsiMax och hör musik
uppifrån centrum (eller om det är ända ifrån camping??)
Det blåser visserligen åt det här hållet, men är tveksam...


Sitter här en stund till. Sen blir det sängen.
Så får vi se när karl min kommer hem.
Dom är ute i Västerås och gör stan osäker.

Puss på er ♥


Jag vet att jag är URDÅLIG på att uppdatera med bilder! Förlåt för det, men jag har tagit "ett par" bilder nu, så ska jag "bara" ta mig i kragen och lägga in dom i datorn... Hoppas ni orkar vänta! Pusssss♥
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: