memmaz

2011-01-22
12:37:56

Dag 8 - Ett ögonblick
”Dejten” med Fredrik.

Vi träffades väl egentligen tack vare våra
småsystrar som var väldigt bra vänner då.
Han fick min msn utav sin lillasyster och vi började prata.
Han försökte övertala mig att vi skulle träffas,
men jag var väldigt bra på att komma på dåliga
och några bra anledningar till att jag inte kunde.
Men tillslut gick jag efter många om och men med på att gå dit.
Det var en kall och regnig kväll i.

Jag kom dit, han pratade i telefon (med ante)...
så där satt jag på sängkanten i hans lilla rum och tittade.
Såg nog allmänt mongo ut, men var mest nervös!

När han väl slutat prata så satte vi igång filmen som HAN hade valt.
Och vad tror ni det va för film då? jo naturligtvis körde han det gamla vanliga
tricket - skräckfilm! Elaka sate! Och jag hatar skräckfilmer, tycker det är
så obehagligt. Men rädsla och nervositet ledde till att jag pratade, pratade och
fortsatte prata nonstop! Käften gick i ett och jag kommer inte ihåg mer än
dom där äckliga och onormalt gigantiska vildsvinen i filmen.



Tillslut vart han väl trött på att höra mig prata nonstop
och den första kyssen kom...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: