memmaz

2011-02-01
22:21:16

Fullt upp !
Förlåt, för en ortoligt DÅLIG uppdatering ifrån min sida.
Jag har faktiskt inte haft TID...

En arbetslös som inte har tid, finns det sånna?
Jajamensan, en sådan sitter här. Hon existerar!


Jag är just nu inne på min 8e "arbetsdag" i sträck.
Förutom praktiken 4 dagar förra veckan så fick jag ett
extraknäck på ett event på IKEA Hälla fredag-söndag (kl. 09-18)

På onsdagen fick jag ett samtal ifrån Academic Work som ställde en del frågor
och sedan ville att jag skulle jobba för dom på IKEA under helgen.
Dom har köksveckor och vi skulle vara en förstärkning till just den.

Jag citerar:
"Aktiviten i varuhusen som ska ge ett mervärde till
besökare i varuhuset och visa alla fina produkter och köksmiljöer.
Vi vill få upp ögonen på kunderna så de ser de smarta funktionerna
som samtidigt gör hela köket otroligt snyggt!"




I "mitt"  kök kokades pasta, stektes köttbullar
Maten fördelades på små papptallrikar så att kunderna fick provsmaka,

I de andra 2 köken serverades fruktsallad och dekorerades det cupcakes.

Vi var 4 tjejer som såg till att ordna så att detta event genomfördes
och blev så bra som möjligt. Och jag tycker att vi lyckades genomföra detta alldeles utmärkt!

Tack för en trevlig helg tjejer!
Lisa, Anna-Carin och Tania !
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: