memmaz

2011-12-17
08:24:32

16 december 2011
Tog bussen in till Västerås för att köpa de sista julklapparna :)
Inte en tendens till att falla någon snö i den här byhålan.
men inne i Västerås kom det ner en del flingor, som
inte fick ligga kvar på marken speciellt länge innan snön
byttes ut emot regn....

Träffade lillasyster som gjorde mig sällskap sista stunden
på stan, innan vi tillsammans med Fredde åkte hem till sura.

På kvällen åkte Fredde tillbaka in till Västerås - Julfest med jobbet!
Då passade jag på att sysselsätta mig själv med att koka knäck.
Och efter det cyklade jag till Konsum och köpte mjölk.
Det är inte okej att kunna cykla utan vantar den 16 december
vid 20-tiden, utan att frysa!

Sen spenderades kvällen med julfilm - "Fred Claus" och "Elf" :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: