memmaz

2011-08-30
11:08:05

uppehåll?

Ja, det har fått blivit ett litet uppehåll ifrån bloggandet.
har varit så mycket annat, för att inte tala om hur många
timmar jag spenderat på jobbet...

Min älskade pappa <3 fyller år imorgon!

Ska försöka ta mig in till västerås på min lediga dag imorgon, onsdag
och försöka hitta något till honom.
Ska även fixa ett nytt ID-kort och bankomatkort.
Mitt ID gick ut i juni :O upptäckte jag för någon
vecka sedan och mitt bankomatkort går ut i oktober.

En resa till värmen är snart bokad också.
Ska bli så himla skönt att få åka iväg och bara vara
ett tag. Njuta av lite värme och bara ha det allmänt bra!
Det blir förhoppningsvis i slutet av oktober när mitt schema
på jobbet har "gått ut".

NU, måste jag återgå till arbetet igen.
Volkswagen Masters här på golfklubben idag! :)

Puss på er som fortfarande läser min enkla blogg <3 :)

ps. nya bilder finns och kommer att läggas upp när jag får mer tid över! ds.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: