memmaz

2011-08-05
08:58:47

golfbane-fredag

Har haft en ganska lugn start på dagen.
Det är fredag och när jag cyklade till jobbet imorse
var det, kyligt är väl FEL ord att använda, men svalare
än vad det har varit de senaste morgnarna.

...men uppiggande och svalt var det att cykla :)

Det har varit DÅLIG uppdatering ifrån mig på sista tiden.
Jag har iallafall lyckats lägga upp bilderna från Finland.

Jag får skylla på att jag har haft annat för mig och att
fredde har haft semester och setat hela kvällarna vid datorn... heh..

Förra fredagen, den 29/7, åkte vi till Stockholm, Östermalm
och umgicks med Hampus & Elin + några av deras vänner.
En mycket trevlig kväll/natt och lördagspromenad runt djurgården!

Jag har några bilder ifrån snabbvisiten i huvudstaden
och dom lägger jag upp när jag får tid över :)

Idag, fredag : Jobbar jag till 17 och
efter sen får vi se vad kvällen bjuder på.
Imorgon lördag : jobbar jag 8-17.
På kvällen är vi bjudna till Anna & Urban på kräftmiddag.
Söndag : Tvättstugan och ??
Måndag-onsdag : JOBB 09.30-18.00
Torsdag : KLIPPNING

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: