memmaz

2011-04-25
09:41:18

Söndagsmåndag
Sista dagen på ledigheten för Fredde,
då är det FULLT ÖS

Jag väckte honom för 5 minuter sedan, nu är han in i duschen.
Själv har jag hunnit med att ta en morgonpromenad, ätit frukost,
plockat undan i vardagsrummet (sedan klockan 07:30 då jag klev ur sängen)

Det här ska vi hinna med idag:
  • Hyra släpkärra på OKQ8
  • Åka in till Västerås
  • Hämta/Köpa våran "nya" soffan
    (som vi får köpa av snälla Stoffe & Sandra! ♥)
  • Kasta ut den gamla nedsuttna soffan
  • Bära upp den nya, snälla pappa ♥ ska hjälpa
  • Lämna tillbaka släpkärran
  • Hälsa på Freddes farmor
  • Åka hem till mina föräldrar och hälsa på lite

    Sen blir det antingen soffläge eller sängläge?
    det visar sig när vi tittar på klockan
Puss så länge !
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: