memmaz

2011-04-06
15:48:13

På bättringsvägen...
Förkylningen känns som att den är påväg bort. ÄNTLIGEN!!
Det är fortfarande inte helt okej, fortfarande väldigt snorig.
Måste sova med huvudet högt för att kunna andas och sova.
men som sagt det är på bättringsvägen! :)

Igår var första dagen sen i fredags som jag orkat göra någonting vettigt.
Så igår blev disken omhändertagen - förstår inte hur det kan bli så mycket disk
fast vi knappt ätit något hemma. Fredde har varit borta en del och jag har inte
haft någon aptit eller kännt någon smak
(så har inte ansträngt mig med någon matlagning)
Nu är berget iallafall borta ifrån diskbänken :) Skönt!

Idag har jag tagit tag i städningen här hemma.
Är inte klar på långa vägar. Hostar när jag anstränger mig fortfarande
och snorar, men tar lite i taget.

Vardagsrummet har blivit dammat, dammsuget och alla sladdarna
bakom TV:n har lindats ihop så det ser lite bättre ut tills vi fått arslet ur
vagnen och åkt och köpt lite sladdlister! :)



Även hallen har blivit av med lite damm och vinterjackan åkte just in i garderoben.
Blir det lite kallare får jag stoppa på mig en extra tröja :)
För nu är det vår i min värld :P



Nu ska jag fortsätta - köket står på tur att få bli av med lite damm :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: