memmaz

2011-04-28
11:25:38

ARG
Åh, jag är så arg så jag snart spricker!

Jag verkligen hatar människorna på Arbetsförmedlingen just nu!!

Jag gick dit för att jag fått en kallelse till Arbetsförmedlingen
i Hallstahammar imorgon 08:30 för att en butik i Hallsta behöver folk i sommar.
MEN jag har ju redan fått jobb (till i oktober) på Golfbanan,
så jag tyckte att det verkade onödigt att gå dit och verka intresserad
när jag inte är det....

Och dessutom så när det är klockan 08:30 i Hallsta,
betyder det att jag måste ta 07:22tåget och sitta i Hallsta
från 07:30-08:30 UTAN iPhone eller någonting överhuvudtaget att göra!
KUL? nej skulle inte tro det! Hatar att vara körkortslös/billös!

Så tröttsamt! Vad ska jag dit och göra?!

Så känner jag just nu,

Visst kan det väl vara bra
att höra vad dom säger att man behöver för att jobba där
osv. kanske kan söka jobb där till hösten,

men just att han på Arbetsförmedlingen inte lyssnade/förstod mig när jag säger
"Jag har lovat att inte avbryta jobbet på golfbanan, så jag är
'bortlovad/upptagen' fram till i Oktober"
gör mig så irriterad.

NEJ!!!!!
Usch, ÄCKLIGT vad jag gnäller mycket!!!
Hejja Emma!
Jag går dit imorgon och hoppas att jag får det!!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: