memmaz

2011-04-28
09:40:10

2011.04.28
Godmorgon Bloggläsare :)

Jag har varit vaken sen klockan 07:00 imorse.
Tog på mig kläder och sprang direkt ner i tvättstugan
och kastade in första maskinen med tvätt.



Jag är just nu inne på den 3e maskinen och har 3 eller 4 st kvar
som jag måste hinna med idag. Det är mycket annat som ska hinna
göras också:

  • Gå till Arbetsförmedlingen
  • Diska
  • Duscha
  • Plocka undan
  • Tvätta klart allt
  • Förbereda kvällsmaten
  • Bädda sängen
  • Mäta signerad Man. United tröja, ska köpa en ram
  • Beställa Smörgåstårta
  • Kolla om luften hålls kvar i cykeldäcken
  • Åka till Erikslund med 15:40-bussen
  • Möta upp Fredde på Erikslund vid ca 17:00
  • Åka till IKEA
  • Ta upp tvätten som förhoppningsvis har torkat
  • Vika tvätt
  • Laga kvällsmat
  • Ta en promenad
  • Duscha
  • Sova!

Det är några av sakerna som ska göras idag.
Säkert glömt något. Det visar sig :)

Så nu ska jag sätta igång igen. Alarmet på telefonen
ringer för fullt ute i köket. Vilket betyder att maskinen
med tvätt är KLAR ! :)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: