memmaz

2011-04-19
15:39:49

2011.04.19
Klockan ringde 07:00
Trött som ett djur och NERVÖS !


Arbetsintervju vid 10:00 idag :)



Åt frukost, fixade iordning mig och försökte förbereda mig
och lugna ner mig. Vid 09:05 kom mamma och hämta mig.
Hon var supersnäll och skjutsade upp mig till Golfbanan.
Sen åkte hon in till Västerås för att även hon gå på en arbetsintervju vid 10:00 :)

Var vid golfbanan vid ca 09:10, så satt på en bänk i solen
tills klockan vart 09:55. Då gick jag in och frågade efter personen
jag skulle träffa. Och sen var intervjun igång........

Den gick OKEJ, en av mina mindre bra intervjuer,
men gjorde så gott jag kunde.

Så nu får ni hålla tummarna för mig.
torsdag skulle hon ringa för ett ge besked.



Efter intervjun (som tog 15 minuter) tog jag en låååångpromenad (2 timmar) hem :)
Gick en liten omväg och tog ett varv i spåret innan jag gick hemåt. hehe .
Va ju så fint väder - så varför inte ta ett varv när man ändå är där??

Fotade en massa (221bilder) under promenaden.
Ska lägga in dom i datorn o lägga upp några få utvalda här senare!

NU (13:30) blir det lite lunch (kotlettpastrami, gurka och lite philadelpiaost (stavning?)
på balkongen! :)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: