memmaz

2010-11-27
18:47:44

Lördag
Varit full fart hela dagen idag

Upp 07:10, för att grannhuset var ute och körde med snöslungen.
Lät som att någon kastade massa grus på vårt sovrumsfönster?!



Gick upp, fixade mig och plockade undan lite smågrejer.
Sen väckte jag älsk vid 08:15, för 09:00 skulle vi hämta Kim.

10:00 började innebandymatchen emot "Life Center" i Bellevuehallen
Matchen slutade 14-1 till Nummerupplysningen 118218

Sen skjutsade vi upp Kim till Kättinghallen,
hem så fredde fick duscha.

In till västerås, hälsa på Kalle i Kvarteret Igor
(se förra inlägget)



Sen till Ica Maxi

Fyyfaaan för folk säger jag bara !
Vilka j*vla idioter det finns...
Jag blir så trött.. men nu är det över, vi är hemma..
...UTAN blåtiror, kundvagnssår på hälarna
och blodiga armbågar, så jag är nöjd!

Nu blir det soffläge och lite mat framför tv:n resten av kvällen.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: