memmaz

2010-11-29
10:54:53

Första advent!
Många kalla grader och en hel del snö hade hunnit komma under natten.









Och trots ovädret gav vi oss ut på vägarna



Först va vi fylletaxi, drygt!
sen åkte vi hem till mamma och pappa en sväng
och hämtade en adventsljusstake ifrån
Skultuna Mässingsbruk som jag fått av mormor :)





Sen åkte vi till MediaMarkt och köpte ett virusskydd till datorn
och även "Sunes Jul" fick följa med hem







På kvällen blev det lite mat, parlamentet och
sen Harry Potter och fången från Azkaban :)
Kommentarer:
#1: linda:)

du behövde nog inte följa med och va fylletaxi om det var drygt antar jag det är ju fredde som har körkort och säkert han som ställde upp också..

2010-11-29 @ 21:40:30
#2: Emma

Linda: Nej, jag behövde inte alls följa med, det var drygt men jag ville inte släppa iväg honom helt ensam heller :) Så jag följde med ändå :)

2010-11-29 @ 22:37:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: