memmaz

2010-12-11
09:51:57

Vinnare av Idol 2010
Hela facebook var bombaderat med namnet igår kväll
när resultatet hade berättats - Jay var den som vann!




Jag vet inte hur jag ska ställa mig i frågan...
Jag tycker att han skulle vinna för att han har helt
klart varit överlägset bäst i årets upplaga av Idol.

MEN vi vet ju alla att det är 2an i tävlingen som lyckats.
Förutom Agnes då förstås, hon har lyckats även fast hon vann..

Men vi får hoppas att Jay klarar av att ta sin vinst och göra något bra utav det.
Ge ut den här "stress-skivan" till julruschen och sen ta lite tid på sig och göra
en riktig "jay-skiva" under året som kommer.

HÄR kan du se en massa bilder ifrån finalkvällen


Bild lånad ifrån Aftonbladet
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: