memmaz

2010-12-09
10:47:13

Någon mer än jag ...
... som tycker att det är bra att kylan åtminstone håller i sig?
Skönt att det är SNÖ på backen och inte töar bort och blir SLASK



Man ska väl inte säga för mycket, det är fortfarande långt kvar till jul
och nyår - då man verkligen ha det vitt ute.

Jag är ingen vinterfantast MEN det är pga. att den "svenska vintern"
mesta dels består av slask och snöblandat regn.
Men när det väl är vinter på riktigt så tycker jag att det är ganska mysigt.
Julen däremot har jag alltid älskat :)
Kommentarer:

har aldrig hörtalas om den kanalen haha

jaa ja skulle bara jobba så de va lugnt :P

2010-12-09 @ 11:14:39

jag är inte heller någon vintermänniska :p men idag är det helt fantastiskt fint ute :)

2010-12-09 @ 14:26:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: