memmaz

2010-12-27
14:04:17

Julafton
♥ Dagen började med skinksmörgås, varm choklad och paketöppning med älskling ♥

Han fick ett headset till sin iPhone4 och lite "urbanvax".
Och jag fick en ny kamera! TACK ÄLSKLING ♥



 

Efter myset... duschade och fixade jag mig, fixade lite andra småsaker
och vid 12:30 kom mamma, pappa, jenny, viktor och hämtade upp mig.

Då bar det iväg till Mormor på julmat :)

Zappe

Älskar er♥

Familjen samlad


Mormor fick marsipanfrukter som Jenny gjort i skolan - superfina!

Årets julvärd - André Popps!

KALLE - såklart!

Lånade raggsockor av mormor

 

NU kommer lite bilder från NYA kameran :)

Viktor stog inte still - så han fick "Karl-Alfred"armar

Sen åkte vi hem till Ramnäs


Julgodiset plockades fram

Karl-Bertil Jonssons julafton - Såklart!

Det blev en skinksmörgås innan...

... det bar iväg till kyrkan

Några filmklipp från julnattsmässan


Jag kom hem strax efter klockan 00:30, men satt och väntade på att
älskling skulle höra av sig. Skulle gå och möta honom halvvägs när
han gick hem ifrån sina föräldrar. Men vid 02:59 gav jag upp :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: