memmaz

2010-12-23
14:38:16

Jobba
Har nu jobbat mina första 2 dagar på Jensens
och jag tycker det har flytit på, mycket nytt att lära sig
men med tiden ska nog även lilla jag lära mig.

De här två första dagarna har jag jobbat mellan 10:00-14:30, vilket betyder "lunchtid".

Idag ska jag jobba kväll, 16:30-22:00!
Blir spännande.

Men hur mycket folk kan det vara som
äter på restaurang kvällen innan Julafton?
Det är ju Uppesittarkväll med Bingolotta, julmaten ska förberedas,
sista julklapparna ska slås in... Det finns ju hur mycket som helst att göra
en dag som denna!

Själv har jag stresstädat hela lägenheten nu på förmiddagen
och slagit in den sista julklappen.

Och jag får helt enkelt griljera julskinkan när jag kommer hem ikväll(inatt?) :)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: