memmaz

2010-12-04
10:26:12

Dagens låt(ar)

 

♥♥ Ja vad säger man? herreguuud!! ♥♥

Kommentarer:
#1: syster

Jay är lyx! han vinner lätt... fast så less på att sverige röstade på minnah!..bläääää



sv; asså jag tyckte freerecorder var asbra från början men det laggar hela tiden när man ska spela in ljud, så rekommenderar hellre att du typ tar utorrent o laddar ner musik där:) pussen<3

2010-12-04 @ 11:32:40
#2: Emma

Jag håller helt med dig sis! Minnah skulle inte alls ha gått vidare, visst har hon blivit bättre med tiden - men Olle är betydligt mycket mer annorlunda och har en alldeles speciell röst. Men han kommer med ett album ska du se - han får lite mer tid på sig också så det kommer bli grymt :)<3



Okej, då kör jag på det istället då. För det har jag redan, så slipper jag ladda ner ännu fler program :) Pussss<3

2010-12-04 @ 11:42:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: